BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS È

Thursday 27 February 2014

Saat-saat terakhirku ! :)

Winter 5

 Kombanwa ! Wahhh.. Lama dah tak tulis entri. Sangat-sangat lama. Hari ni tiba-tiba terasa nak tulis sedikit entri yang berkaitan dengan Saat-saat terakhir di Pejabat Kesihatan Daerah Perak Tengah. Bahh.. Macam lagu ST 12 dah.. Haha

                                     ''...ini lah saat terakhirku melihat kamu 
                                 jatuh air mataku menangis pilu 
                                           hanya mampu ucapkan selamat jalan kasih ..''



Emm.. Banyak sangat kenangan kat PKDPT. Macam-macam perasa ade. Bitter. Tasteless. Sweet and Sour pun ade. Dah macam main masak-masak dah. Almaklum la, sejak berpraktikal ni dah jadi Chef tanpa sijil. Hahaha. Semua memory ni mungkin certain akan DELETE dari kepala saya ni. Maybe ade yang masih tersimpan. Orang lain rase mungkin sekejap je masa berlalu. Tapi orang tu bukan saya la. Hehe. 

Saya rasa sangaaatttt lama nak tunggu abis praktikal ni. Biasa la musim WINTER memang mengambil masa yang lama. Tengok posting entri pun baru Winter yang ke-5. Haha. Yela "banyak' yang indah berlaku dalam musim winter ni. \(^.^)/.  Hahaha. So far, sepanjang praktikal ni memang banyak sangattt perkara, pengalaman, senario and so on yang saya belajar. Betul la kata orang...'' Pengalaman itu tidak boleh dibeli..'' 

Hopefully, ni adalah musim yang takkan dilupakan. Almaklum, ramai orang suka musim ni. Musim yang sangat panjang dan menyeronokkan sebab orang dapat spend time dengan family masing-masing. Orang kat sini je yang masih diperantauan. But, its okay. Untuk musim winter yang berbaki ni hopefully dapat menikmati hari-hari yang 'indah' kan. Hehe. Buat masa ni saya just nak fokus kat Final Year Project saya atau bahasa ringkas dia FYP. Walaupun takde mood utk FYP ni saya cuba gak untuk increase kan mooad saya. Hahaha. 

Lastly, doakan saya untuk usaha-usaha terakhir saya di final sem ini okay. Saya nak bagi credits skit dekat insan-insan yang banyak ,membantu saya selama 3 tahun diploma ini. Credits to : Mr Chua as my cordinator, Mr Rajan as my supervisor, Mr Veeramohan as my preceptor, all  lecturers. IK's, PKA's especially en Zaharizal yang dulu duk di meja sebelah saya +  jadi pendengar masalah + pemberi nasihat + rakan chatting di FB's chatbox walaupun duk meja sebelah je dan en Mus yang tak habis-habis dengan guraun dia pasal hantaran bagai, PRA's especially En Razan yang suka sangat mengacau orang and mintak coklat la, MHC's Crews and all my friend from HS113's group.. Hahaha. Thanks buat semua. Gomen for all my mistakes. Semoga kalian berada di bawah naugan Pencipta. In Shaa Allah.

For all my credits to ALL OF YOU:



My practical's members in PKDPT.

Lawatan ke kilang makanan bersam pelajar Masterskill.
 Other practical's members.

Selepas aktiviti Ovitrap bersama En Kamil, our PKD's staff.

Candid jap boleh ? Hehe. Teman IKs pergi cari vase.

Oho ! Saya bukan minah bunga. Beli saje2 di Ipoh during
MBI attachment. :D

Bergambar bersama En Ubai sempena TB contact tracing.

Bergambar bersama anak-anak staff masa training futsal.

Kenangan bersama classmate, housemate and roomate waktu Gaia Night.

Candid di dalam kereta. Peace !

 My housmate in Seri Iskandar rented house.

My housemate in UiTMPP during 3rd sem.

Haaa... nila orangnya! Suka sgt mintak coklat. En Radzan. =D

MHC's Crew wedding. Abang Aisar bersama isteri.

Haaa.. ni budak wanted!. Suka sgt cari pasal dengan 
saya waktu kerja photostat di MHC.

     Kenangan di Resort Pasir Salak bersama IKs. Kak jue,
En Hafiz dan En Shahrul.

Bersarapan pagi bersama mereka.
Orang bujang punya citer je okey ! :D

Ni pulak abg saya (sebaya). Aizat namanya. Dia ni lelaki handsome
yg cool saya penah jumpa. Nak tau ape yg coolnya ?
Dia ni tak suka control macho and suka tido merata-rata di PKD.
Tapi dia ni suka sgt sebok pasal owg and suka mintak makanan.
Sebab tula saya panggil ni lelaki 'COOL'.


Kami. Kami. Kami. Control ayu. Biasala ramai mamat hensem
                                          UitmSI sempena program PROSIS.

Salah seorang IK perempuan di PKD. Kak Yati. =D

Ha, nila PKD kami. Yang sebelah kiri. Dr Ariza Abdul Rahman.

Candid bersama IK Sharul a.k.a Enam Merah.

Members Forever Alone saya di UitmPP. Erin dan Acap.
 Sepatutnya kami berempat. Mane tah lg sorang. Busy sgt.
                                                     Cik Nna Sakina.

 
   Nila En Rajan. My supervisor di PLA. Seorang yang sgt caring.
I will remember you.



0 comments:

n